Športové aktuality
3 min. čítania

Podporiť budúcich olympionikov môže so spoločnosťou P&G každý

Profile picture for user afinode
Juraj
Falát

Bratislava, 19. február 2014 – Radosť, hrdosť, či pocit zjednotenia sú silné emócie, ktoré zažívame aj vďaka úspechom našich športovcov. Spoločnosť Procter & Gamble, hrdý sponzor XXII. Zimných olympijských hier 2014 v Soči, sa preto rozhodla podporiť mladých športovcov, aby naše šance na zisk cenných olympijských kovov vzrástli i do budúcnosti. Pridať sa môže každý kúpou produktov P&G v sieti obchodného reťazca Tesco.

„Športovci dokážu svojimi výkonmi strhnúť ľudí a vzbudiť v nich radosť, hrdosť na krajinu a zjednotiť ich tak, ako máločo. Aj takýmto spôsobom chceme ľudom prinášať radosť do života a zlepšovať jeho kvalitu, čo je aj cieľom našej spoločnosti,“ vysvetľuje Juraj Králik, zástupca spoločnosti Procter & Gamble.

Kampaň je tiež podporou a ocenením pre mladých športovcov, ktorí do prípravy na vrcholové výkony dávajú kus zo seba. Napokon, v kampani sa spája reálna pomoc aj dobrý pocit – každý človek má šancu finančne podporiť mladých športovcov bez toho, aby ho to stálo čokoľvek navyše. Stačí si v období od 1. januára do 28. februára 2014 zakúpiť produkt P&G v sieti Tesco. Presne 1% z predaných produktov najväčších značiek P&G bude venované olympijským nádejam. Do charitatívnej kampane sa rovnakým spôsobom zapojí aj spoločnosť Coca-cola.

Z podpory olympijských nádejí má radosť aj generálny sekretár SOV Jozef Liba: „Slovenský olympijský výbor veľmi teší, že spoločnosť Procter & Gamble podporuje aktivity SOV zamerané na mládež. Odrazom toho bol už mládežnícky tábor, ktorý sme spoločne organizovali po olympijských hrách 2012 v Londýne. Teraz v rámci našej spolupráce pôjde prostredníctvom Nadácie SOV finančná podpora priamo mladým športovcom. Veľmi sa na to tešíme a veríme, že sa tento program vydarí.“

Sumu v minimálnej hodnote 20 000 eur prerozdelí Nadácia Slovenského olympijského výboru mladým vrcholovým športovcom v rámci Grantového programu P&G pre olympijské nádeje. O finančné prostriedky sa môžu uchádzať mladí športovci, ktorí dosahujú špičkové výsledky v niektorom z olympijských športov. Podrobnosti budú zverejnené na webstránke www.olympic.sk.

O spoločnosti Procter & Gamble
Približne 4,8 miliardy krát za deň prichádzajú značky spoločnosti Procter & Gamble do kontaktu s ľuďmi na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality, medzi ktoré patria Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whiser®. Výrobky P&G sú dostupné v mnohých častiach sveta vďaka zastúpeniam spoločnosti vo viac než 70 krajinách. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke www.pg.com.

paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV