Podporiť budúcich olympionikov môže so spoločnosťou P&G každý

Bratislava, 19. február 2014 – Radosť, hrdosť, či pocit zjednotenia sú silné emócie, ktoré zažívame aj vďaka úspechom našich športovcov. Spoločnosť Procter & Gamble, hrdý sponzor XXII. Zimných olympijských hier 2014 v Soči, sa preto rozhodla podporiť mladých športovcov, aby naše šance na zisk cenných olympijských kovov vzrástli i do budúcnosti. Pridať sa môže každý kúpou produktov P&G v sieti obchodného reťazca Tesco.

„Športovci dokážu svojimi výkonmi strhnúť ľudí a vzbudiť v nich radosť, hrdosť na krajinu a zjednotiť ich tak, ako máločo. Aj takýmto spôsobom chceme ľudom prinášať radosť do života a zlepšovať jeho kvalitu, čo je aj cieľom našej spoločnosti,“ vysvetľuje Juraj Králik, zástupca spoločnosti Procter & Gamble.

Kampaň je tiež podporou a ocenením pre mladých športovcov, ktorí do prípravy na vrcholové výkony dávajú kus zo seba. Napokon, v kampani sa spája reálna pomoc aj dobrý pocit – každý človek má šancu finančne podporiť mladých športovcov bez toho, aby ho to stálo čokoľvek navyše. Stačí si v období od 1. januára do 28. februára 2014 zakúpiť produkt P&G v sieti Tesco. Presne 1% z predaných produktov najväčších značiek P&G bude venované olympijským nádejam. Do charitatívnej kampane sa rovnakým spôsobom zapojí aj spoločnosť Coca-cola.

Z podpory olympijských nádejí má radosť aj generálny sekretár SOV Jozef Liba: „Slovenský olympijský výbor veľmi teší, že spoločnosť Procter & Gamble podporuje aktivity SOV zamerané na mládež. Odrazom toho bol už mládežnícky tábor, ktorý sme spoločne organizovali po olympijských hrách 2012 v Londýne. Teraz v rámci našej spolupráce pôjde prostredníctvom Nadácie SOV finančná podpora priamo mladým športovcom. Veľmi sa na to tešíme a veríme, že sa tento program vydarí.“

Sumu v minimálnej hodnote 20 000 eur prerozdelí Nadácia Slovenského olympijského výboru mladým vrcholovým športovcom v rámci Grantového programu P&G pre olympijské nádeje. O finančné prostriedky sa môžu uchádzať mladí športovci, ktorí dosahujú špičkové výsledky v niektorom z olympijských športov. Podrobnosti budú zverejnené na webstránke www.olympic.sk.


O spoločnosti Procter & Gamble
Približne 4,8 miliardy krát za deň prichádzajú značky spoločnosti Procter & Gamble do kontaktu s ľuďmi na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality, medzi ktoré patria Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whiser®. Výrobky P&G sú dostupné v mnohých častiach sveta vďaka zastúpeniam spoločnosti vo viac než 70 krajinách. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke www.pg.com.

ZOSTÁVA DO Olympijských hier mládeže 2018, Buenos Aires

Exkluzívny partner

    Generálni partneri

      Hlavní partneri

        Partner

        Dodávatelia

          Mediálni partneri

            Pre lepší online zážitok používame súbory “cookies”. Vďaka nim presnejšie analyzujeme návštevnosť, prispôsobujeme reklamu a používateľské nastavenia. Súhlasíte so spracovaním súvisiacich osobných údajov?
            Viac informácií...
            Súhlasím