SOŠV
Bratislava
4 min. čítania

BILLA sa stala hlavným partnerom Slovenského olympijského a športového výboru

SOŠV
Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) a líder v segmente supermarketov na Slovensku BILLA, s. r. o. spojili aj v roku 2020 svoje sily.

Slovenský olympijský a športový výbor (SOŠV) a líder v segmente supermarketov na Slovensku BILLA, s. r. o. spojili aj v roku 2020 svoje sily. So značkou BILLA, ktorá sa stala hlavným partnerom Slovenského olympijského a športového výboru, budú spojené Slovenský olympijský tím, ktorý sa pripravuje na olympijské hry v Tokiu 2020, i podujatia v rámci projektu Pripravení na Tokio.

Olympijské kruhy spájajú celý športový svet, každé štyri roky v čase Hier olympiády sa o nich hovorí oveľa viac. Práve myšlienku spájania chce Slovenský olympijský a športový výbor pretaviť do projektu Pripravení na Tokio, ktorého hlavným partnerom sa stala spoločnosť BILLA. „Projekt Pripravení na Tokio je pre Slovenský olympijský a športový výbor priorita pre rok 2020. Je to jeden z našich ťažiskových programov. Nebude len prezentačný, jeho cieľom je rozhýbať spoločnosť a pritiahnuť k športovaniu ďalších ľudí počas projektov Športuj Slovensko,“ hovorí výkonný riaditeľ Slovenského olympijského a športového výboru Gábor Asványi.

Projekt Športuj Slovensko je druhý rok dôležitou súčasťou stratégie SOŠV, ktorej cieľom je poukazovať na dôležitosť športu a pohybových aktivít pre širokú verejnosť. Už v minulom roku na tomto úspešnom programe spolupracoval SOŠV so spoločnosťou BILLA, ktorá sa stala aj tentoraz jeho hlavným partnerom. Dni plné športu, zábavy, zdravého súťaženia, počas ktorých nebudú chýbať ani identifikácia športových talentov, autogramiáda olympionikov a bohatý kultúrny program, sa tentoraz neuskutočnia len v štyroch, ale až v ôsmich mestách. Rodiny dostanú možnosť zažiť atmosféru olympijského dňa na jednom megaihrisku od apríla do konca júna v Prešove, Košiciach, Banskej Bystrici, Žiline, Nitre, Trenčíne, Trnave a Bratislave.

Projekt Športuj Slovensko je druhý rok dôležitou súčasťou stratégie SOŠV, ktorej cieľom je poukazovať na dôležitosť športu a pohybových aktivít pre širokú verejnosť. Už v minulom roku na tomto úspešnom programe spolupracoval SOŠV so spoločnosťou BILLA, ktorá sa stala aj tentoraz jeho hlavným partnerom.
Foto
SOŠV - Andrej Galica

Vrcholom spoločných aktivít SOŠV a spoločnosti BILLA v rámci projektu Pripravení na Tokio bude Olympijský festival. Jeho dejiskom bude prírodné kúpalisko na bratislavských Zlatých pieskoch. Od 24. júla do 9. augusta 2020 sa na nich bude nielen fandiť pri prenosoch z Tokia, ale aj športovať. Návštevníci si budú môcť vyskúšať rôzne športy, zoznámia sa aj s mnohými netradičnými a privoňajú k atmosfére olympijských hier.

„Športuj Slovensko i Olympijský festival majú ambíciu zlepšiť vzťah rodín s deťmi k športovaniu. Chceme, aby šport bol dôležitou súčasťou ich životov. Cieľom Olympijského festivalu je zároveň umožniť každému zažiť atmosféru olympijských hier, ktorá je jedinečná a neopakovateľná. Kúsok z Tokia prenesieme aspoň sprostredkovane aj na Slovensko. V Slovenskom olympijskom a športovom výbore máme pripravené projekty na podporu športu u nás, pri realizácii ktorých potrebujeme silných partnerov. Aj preto sme radi, že sme rozšírili doterajšiu spoluprácu so spoločnosťou BILLA,“ povedala riaditeľka marketingového oddelenia Slovenského olympijského a športového výboru Kristína Czuczová.

Pri Športuj Slovensko sa nehľadí na to, či je športovec veľký, malý, mladý, starý. Športovať by mali všetci. „Našou dlhodobou ambíciou je podpora aktivít nabádajúcich k aktívnemu pohybu celých rodín. Robíme tak aj v rámci našej spoločnosti, ktorá je rodinne orientovaná. Radi sa preto budeme podieľať na šírení myšlienok olympizmu a povzbudzovať k športovaniu nielen našich zamestnancov, ale aj celú verejnosť,“ dodal Dariusz Bator, generálny riaditeľ BILLA, s.r.o.

O spoločnosti BILLA

Spoločnosť BILLA, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje viac ako 150 a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov.

V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA BIO a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri