Športové aktuality
Bratislava
3 min. čítania

Celoslovenská kampaň na podporu mladých športovcov skončila úspechom

Počas 16 dní celý svet s napätím sledoval atletické zápolenie na najdôležitejšej športovej udalosti roka. Kým športovci získali právo reprezentovať ich krajinu museli prekonať veľa prekážok. Najväčšiu podporu potrebovali na ceste od športovej nádeje k profesionálovi. Vďaka kampani pod taktovkou Procter & Gamble a Tesco, mohol pomôcť každý z nás, a to jednoducho zakúpením produktov bežnej spotreby ako Pampers, Ariel alebo blend-a-med v reťazci Tesco. Spolu sme vyzbierali 12 000 € na podporu našich športových talentov! Výťažok bude venovaný Nadácii Slovenského olympijského výboru, ktorá rozdelí dotácie medzi mladých talentovaných športovcov s prihliadnutím na ich športové výsledky a s cieľom eliminovať sociálne rozdiely.

Všetky preteky a súťaže so sebou nesú množstvo emócií a zjednocujú milióny ľudí po celom svete. Dokonca vzbudzujú záujem aj u tých, ktorí šport bežne nesledujú. Najväčšie športové podujatie tiež odkrýva tiež stovky nádherných inšpiratívnych príbehov športovcov z celého sveta. Za svoje úspechy vďačia svojmu talentu a tvrdej práci, ale aj obrovskej podpore, ktorú dostali od mnohých ľudí okolo seba. 

Môžeme podporiť ďalších šampiónov
V Nadácii Slovenského olympijského výboru sme nesmierne vďační za podporu, ktorú ľudia vyzbierali nákupmi produktov P&G v sieti predajní Tesco. Suma 12 000 € je úžasná! Teraz môžeme rozšíriť naše aktivity a podporiť viac talentov, ktoré sa hlásia do našich programov. Ak budú naši atléti na sebe aj naďalej poctivo pracovať, verím, že každý z nich sa môže stať slovenským reprezentantom. Držím im palce!" hovorí Anton Siekel, správca Nadácie Slovenského olympijského výboru. 

Šanca pre mladé talenty
Prvýkrát o športovcoch počujeme, keď začnú dosahovať výnimočné a zvučné výsledky. S prvými medailami prichádzajú sponzori, financie a partneri. Avšak vstúpiť do žiary reflektorov vyžaduje roky tvrdej driny a značné finančné investície. Väčšina športov vyžaduje profesionálne vybavenie a špecializovanú lekársku starostlivosť, nehovoriac o turnajoch, kde už samotná účasť je pomerne drahá záležitosť. Bohužiaľ, nie každý mladý talent má zdroje na to, aby rozvíjal svoj potenciál naplno. 

V spoločnosti P&G sme zameraní na zlepšovanie života v komunitách, na ktoré máme dopad po celom svete. V snahe podporovať zdravý vývin detí a pomôcť im naplniť ich sny, sme sa rozhodli spojiť s Nadáciou Slovenského olympijského výboru, a tak podporiť mladých talentovaných športovcov,” hovorí Katarzyna Łopaciuk-Goc, Corporate Communications Manager v Procter & Gamble.

Snaha pomáhať denne tým, ktorí to potrebujú, je dôležitou súčasťou Tesca. Preto venujeme pravidelne veľa energie a prostriedkov tomu, aby sme pomohli nielen my ako firma, ale aby sme motivovali i našich zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov a komunity v okolí našich obchodov, pridať sa k našej snahe a pomáhať spolu s nami zlepšovať do budúcna veci okolo nás. Aj tento projekt, ktorý podporí mladé nádejné športové talenty na Slovensku, je jednou z ukážok, ako môže takáto spolupráca fungovať,“ povedala Zuzana Lošáková, manažérka oddelenia komunikácie v spoločnosti Tesco.

Projekt
paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV