Športové aktuality
2 min. čítania

Sydney ponúka analýzu svojich úspechov i chýb

SYDNEY 4. júla (SITA) - Organizátori olympijských hier v Sydney urobia analýzu všetkých marketingových chýb a chýb pri tvorení rozpočtu, dajú ich do písomnej podoby a poskytnú ich organizátorom ďalších hier. Medzinárodný olympijský výbor zaplatil sydneyským organizátorom 3,5 milióna dolárov, aby pripravili správu o predolympijských aktivitách, akreditáciou počnúc a predajom vstupeniek končiac. V najbližších dňoch z nej budú čerpať účastníci trojdňového seminára, na ktorom sa zúčastnia členovia organizačných výborov OH 2004 v Aténach, ZOH 2002 v Salt Lake City, zástupcovia Paríža a Pekingu, kandidátskych miest na ďalšie OH. Podľa generálneho manažéra pre športy organizačného výboru OH 2000 (SOCOG) Bob Elphinston uviedol, že je veľmi dôležité, aby sa všetky skúsenosti odovzdali ďalším dejiskám hier. "Veľmi veľa sme sa podučili od Atlanty a myslím si, že aj naši nasledovníci by sa mali poučiť z našich skúseností, úspechov i prípadných neúspechov," povedal Elphinston.

paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV