Športové aktuality
2 min. čítania

Vstupenky na atletiku najzaujímavejšie

SYDNEY 11. mája (SITA) - Kráľovná športov atletika bola najsledovanejším odvetvím na OH 1996 v Atlante. Podobná situácia v súvislosti s predpredajom vstupeniek sa črtá aj v Sydney. Hneď počas prvého dňa predaja vstupeniek v tomto týždni sa predalo 27 400 lístkov za 5 mil. USD len na atletiku. Silu olympijských kruhov dokazujú aj nedávne výsledku výskumu v 9 krajinách s 10 000 respondentmi od 16 rokov a starších. Olympijské kruhy sú známejšie ako napríklad M ako značka firmy McDonalds. Z opýtaných až 78 % poznalo olympijské kruhy, 66 % logo McDonalds, 61 % logo Mercedes-Benz a 30 % logo OSN. Počas hier sa v centre Sydney očakáva prítomnosť asi milióna ľudí. K 900 000 obyvateľom rátajú s asi 400 až 500 tisíc účastníkmi a návštevníkmi hier. Bude to viac ako, keď sa v Sydney oslavoval príchod roka 2000, keď v centre odhadovali prítomnosť asi 700 000 ľudí.

paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV