Športové aktuality
Oznamy
3 min. čítania

Zlatý Bažant 0,0% pomôže SOŠV rozhýbať Slovensko i športovcom v príprave do Tokia

Pomáhať pri pripomínaní olympijských myšlienok a propagovaní významu pohybových aktivít bude pred olympijskými hrami v Tokiu aj značka Zlatý Bažant 0,0% od spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Slovenský olympijský a športový výbor a prémiová značka pív a radlerov uzavreli prelomovú dohodu o partnerstve pri projekte Pripravení na Tokio.

Pripravení na Tokio je jeden z ťažiskových projektov Slovenského olympijského a športového výboru v roku 2021. Bude poukazovať na dôležitosť športu a pohybových aktivít pre širokú verejnosť najmä v dnešných pandemických časoch, pokúsi sa prilákať k športovaniu ďalších ľudí a rozhýbať spoločnosť. Bude tiež propagovať slovenských športovcov a predovšetkým upriami pozornosť na olympijské hry v Tokiu. Značka Zlatý Bažant 0,0% ako hlavný partner podporí všetky programy projektu Pripravení na Tokio.

Spoločne s našimi partnermi chceme rozhýbať celé Slovensko. Športovanie by malo byť dôležitou súčasťou života každého z nás. Vďaka programom Pripravení na Tokio prenesieme na Slovensko aj časť skvelej olympijskej atmosféry, ktorá každého očarí,“ hovorí predsedníčka predstavenstva Slovenskej olympijskej marketingovej, a. s., Kristína Czuczová.

Obľúbené nápoje Zlatý Bažant 0,0% oceňujú aj slovenskí olympionici, ktorých čaká vrchol ich snaženia na Hrách XXXII. olympiády v Tokiu. Po náročných tréningoch i súťažiach aj s pomocou tohto nápoja s nulovým obsahom alkoholu dopĺňajú spálené sacharidy a elektrolyty. Všetky nealkoholické radlery z produktového portfólia značky Zlatý Bažant 0,0% sú 100 % prírodné, bez konzervantov a umelých farbív.

„Čaká nás prelomová spolupráca. Naše produkty Zlatý Bažant 0,0% sú medzi športovcami veľmi obľúbené. Radlery neustále zlepšujeme, výsledkom čoho je aj nový rad Extra Svieži 100 % prírodných radlerov bez pridaného cukru. Podpora športu je pre nás správny a prirodzený krok. Chceme prispieť k zvýšeniu povedomia o zdravom životnom štýle a pomôcť rozhýbať Slovensko,“ uvádza senior brand manažér značky Zlatý Bažant 0,0% Peter Nikodem.

Spojenie značky Zlatý Bažant 0,0% so športom nie je ničím novým. Značka už roky podporuje mnohé športové aktivity a podujatia. Patria medzi ne napríklad Medzinárodný maratón mieru v Košiciach, najväčší štafetový beh na Slovensku Od Tatier k Dunaju i viaceré preteky v horskej cyklistike.

paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV