SOŠV
3 mins. čítania

GoGo a Bekim na SPORT (R)EVOLUTION radili športovcom, ako pracovať so sociálnymi sieťami: „Základom je autenticita“

Stanislav Krško
Influenceri Daniel Sebastián Štrauch alias GoGo, Bekim Aziri a moderátor Milan „Junior” Zimnýkoval sa predstavili na lifestylovom pódiu a diskutovali na tému „Ako so seba urobiť brand“.
Foto
SOŠV

Na konferencii SPORT (R)EVOLUTION sa medzi rečníkmi mihli aj tri mená zo sveta „šoubiznisu“, ktoré na prvý pohľad nemajú so športom takmer nič spoločné. Opak bol však pravdou.

Influenceri Daniel Sebastián Štrauch alias GoGo, Bekim Aziri a moderátor Milan „Junior” Zimnýkoval sa predstavili na lifestylovom pódiu a diskutovali na tému „Ako so seba urobiť brand“. Športovcom radili, ako pracovať so sociálnymi sieťami. „O téme sociálnych sietí som sa rozprával s viacerými športovcami. Mnohí majú voči nim averziu, nechce sa im toľko fotiť. Na druhej strane si však uvedomujú, že by svoje instagramové profily mali napĺňať obsahom, pretože vďaka tomu môžu získať mediálny priestor pre firmy a rôzne spolupráce,“ hovorí GoGo, ktorý prezradil, že zo slovenských športovcov sleduje hlavne hokejistov, Dominiku Cibulkovú a Petra Sagana.

Úspech na sociálnych sieťach závisí od miery autenticity

Ako sa športovci majú prezentovať na sociálnych sieťach? „Prostredníctvom Instagramu môže športovec priblížiť svoj tréningový proces. Ľudí to naozaj zaujíma. Na Instagrame má na to skvelý priestor. Je to jeho vlastný obsah, nikto mu nediktuje, čo a ako má robiť. Podľa mňa je to spôsob, ako mať osobnejší a bližší vzťah so svojimi fanúšikmi,“ myslí si 22-ročný Bratislavčan, ktorý prvé video natočil asi pred deviatimi rokmi a Slovensko ho pozná pod pseudonymom GoGo.

Daniel Sebastián Štrauch alias GoGo natočil svoje prvé video asi pred deviatimi rokmi a dnes patrí k najsledovanejším YouTuberom na Slovensku.
Daniel Sebastián Štrauch alias GoGo natočil svoje prvé video asi pred deviatimi rokmi a dnes patrí k najsledovanejším YouTuberom na Slovensku.
Foto
SOŠV

Súhlasí s ním aj slovenský zabávač, hudobník a veľký motivátor Bekim. Na invalidný vozík ho v roku 2005 pripútali bikrosové preteky. Nepoložilo ho to, práve naopak. Nevzdal sa, tvrdo trénoval a dnes sa vie opäť postaviť na nohy. Síce prejde len niekoľko krokov denne, no je veľkým vzorom pre mnohých ľudí s podobným osudom. V Pezinku dokonca vybudoval bezbariérové fitnescentrum. „Ľudí zaujíma bežný deň, príprava športovca na súťaž. Lákavé je práve to zákulisie. Ja na svoj YouTube uverejňujem videá, ako cvičím a čo všetko je za tými tromi krokmi, ktoré dokážem spraviť. Nikoho nezaujíma „len“ výsledok. Ľudia chcú vidieť, čo všetko stojí za úspechom,“ tvrdí Bekim, ktorý sa aj vďaka sociálnym sieťam stal zaujímavý pre rôzne značky a ich kampane.

Aj GoGo, aj Bekim sa však zhodli, že prvoradý musí byť autentický obsah, ktorý by mal reklamnú spoluprácu prekrývať. Ak na vašom Instagrame budú prevládať reklamné príspevky, svojich fanúšikov začnete nudiť.  

Návod na úspech na sociálnych sieťach? Zrejme neexistuje

Rady slovenských influencerov v závere diskusie najvýstižnejšie zhrnul moderátor Junior. „Musíš byť autentický, obetovať sociálnym sieťam nejaký čas a pracovať s nimi pravidelne. K tomuto všetkému má športovec veľmi blízko. Má návyky, je autentický a jedinečný, svojmu športu sa venuje pravidelne a obetuje mu množstvo času. Ak tieto veci prenesie do sociálnych médií, môže to fungovať,“ dodal za potlesku obecenstva.

SPORT (R)EVOLUTION
Juniorský olympijský tím 2024
2 percent nadacia

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV