Súťaž Slovenského olympijského výboru SME JEDEN TÍM na Facebooku zožala úspech, zapojilo sa do nej viac než 5 tisíc ľudí
Od 4. do 28. februára bola pre slovenských športových fanúšikov sprístupnená Facebook aplikácia pod názvom SME JEDEN TÍM, ktorá zároveň bola aj online súťažou o 24 cien. Hlavným cieľom kampane bolo zviditeľniť slovenských olympionikov a pritiahnuť záujem širokej verejnosti o ZOH v Soči.
Realizovaná súťaž bola iba jedným z viacerých krokov SOV voči širokej verejnosti na podporu olympijského posolstva, šírenia olympizmu a hrdosti na našich športovcov v Soči. Išlo najmä o snahu komunikovať inovatívnym a zábavným spôsobom. Počas ZOH v Soči vzrástol počet fanúšikov Facebook stránky SOV o viac než 5 000 ľudí.
Ako sa súťažilo
Každý kto sa zapojil do súťaže, hral o vecné ceny, ktoré sa žrebovali týždenne. Prvý týždeň vyberali priamo zo Soči najzaujímavejšie fotky naši sánkari, druhý týždeň naši zjazdári. Výhercov tretieho a štvrtého týždňa vyberal tím Slovenského olympijského výboru. Prvú cenu, fanúšikovský dres Soči, získal Samuel Marunčiak z Lieskovca za najviac označení páči sa mi to. Jeho fotografia získala až 375 hlasov. Traja výhercovia, ktorí boli náhodne vyžrebovaní získali set Soči, ktorý pozostával z trička, roláku a hrnčeka.