Športové aktuality
4 min. čítania

SPP generálnym partnerom SOV

BRATISLAVA 21. augusta (SOV) - Generálny riaditeľ štátneho podniku Slovenský plynárenský priemysel Pavol Kinčeš a podpredseda Slovenského olympijského výboru a riaditeľ Olympijskej marketingovej spoločnosti Július Dubovský podpísali zmluvu o reklame v súvislosti s celoročnými aktivitami a Hrami XXVII. olympiády v Sydney. SPP, ktorý prispel podľa zmluvy do olympijskej pokladnice čiastkou 7,5 milióna korún, pokračuje vo svojej úlohe jedného z troch generálnych partnerov slovenského olympijského hnutia. "Nejde o nijaký náhodný výber," podotkol P. Kinčeš. ,,Máme vypracovanú stratégiu pomoci športu, kultúre, vede, humanitárnym akciám. Viacerí nám vyčítali, prečo sa hrnieme do reklamy, keď máme na našom trhu monopol, no cítime sa ako nadnárodná spoločnosť, ktorá má svoje zámery aj na zahraničnom trhu. Nuž a svoje medzinárodné plány môžeme v oblasti športu najlepšie prezentovať cez olympijské hnutie." Predseda SOV František Chmelár porovnal, že rovnaké plynárske aktivity olympijského charakteru možno sledovať vo viacerých európskych krajinách, kde tieto bohaté spoločnosti napríklad vo Francúzsku, Nemecku, Nórsku, Veľkej Británii, Česku, Španielsku vstupujú do športu a najmä do olympizmu. "Keby sme nepomohli slovenskému športu, možno by bol už dávno na odumretie," poznamenal P. Kinčeš. ,,Hľadáme si také aktivity, ktoré súvisia predovšetkým s ekológiou, preto podporujeme kanoistiku, biatlon, lyžovanie, hokej," tvrdí šéf odboru SPP pre vzťahy s verejnosťou Peter Kršiak. ,,Predovšetkým nám ide o väzbu na športové zväzy. Kluby podporujeme až vo vyššom štádiu, keď sú úspešne a niečo už dosiahli. Ako napríklad ružomberské basketbalistky." P. Kinčeš zvýraznil, že spokojnosť s partnerstvom najlepšie naplnia úspešné výsledky. "Osobne by som rád videl na stupni víťazov najmä - ženu. Každú medailistku v slovenskej výprave pozveme osobne na večeru," doplnil P. Kinčeš. Propagácia značky SPP na OH (podpora top tímu, podujatí, športovcov) aj v Slovenskom olympijskom dome by mala byť významnou prezentáciou firmy aj smerom do zahraničia. ,,Stretnutia so zahraničnými partnermi a obchodníkmi sú pre nás vždy inšpiráciou," priznal P. Kinčeš.

paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV