Šport a olympizmus
SOŠV
1 min. čítania

Marketing olympijských kruhov: Misia Peking

Olympijské hry sú jednou z najsledovanejších udalostí na planéte. Televízne spoločnosti vynakladajú milióny eur na to, aby ich mohli vysielať. Najväčšie svetové firmy z rozmanitých segmentov platia milióny, aby sa s nimi mohli spájať. Olympijská symbolika a všetko, čo súvisí s olympijskými hrami podlieha prísnym pravidlám nielen Medzinárodného olympijského výboru, ale aj slovenským zákonom a ich porušenie sa trestá nemalými pokutami. Na webinári, ktorý pre Vianocami zorganizovala Slovenská olympijská marketingová, sa oboznámite s najdôležitejšími pravidlami marketingovej komunikácie počas olympijských hier. 

Základné body webináru: 

- Manuál ochrany olympijskej symboliky

- Pravidlá marketingovej komunikácie pre olympijských a neolympijských partnerov, ako aj športovcov smerom k zimným olympijským hrám v Pekingu 2022

- Prípadová štúdia: obsahový marketing v športe a jeho význam - Pripravení na Tokio

paris

Do olympijských hier v Paríži zostáva

Exkluzívny partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri MOV